متخصص ارتوپدی در ونک

جراحان ارتوپدی در زمینه تشخیص، اصلاح و درمان بیماری ها و آسیب های سیستم اسکلتی-عضلانی تخصص دارند. سیستم اسکلتی-عضلانی شامل مفاصل، استخوان ها، اعصاب و تاندون ها می باشد. جراحی ارتوپدی یکی از شایع ترین شیوه های جراحی می باشد و امروزه نرخ انجام این جراحی ها رو به افزایش است.

تخصص های بسیار متنوعی در زمینه ارتوپدی وجود دارد که می توان به آنکولوژی، جراحی های بازسازی، صدمات ناشی از ورزش، درمان آسیب ها و متخصص ارتوپدی اطفال اشاره کرد.

امکان دارد که متخصص ارتوپدی در زمینه های مختلفی مانند ستون فقرات، لگن، پا، زانو، قوزک، شانه و … تخصص داشته باشد و زمینه کاری مشخصی داشته باشد. پزشک بعد از بررسی و معاینه بیمار به تشخیص بیماری یا تعیین میزان آسیب می پردازد. گاهی برای تشخیص نیاز به آزمایشات جانبی دیگری می باشد. تا جای ممکن ترجیح پزشک بر این است که با روش های غیر جراحی به بهبود بیمار بپردازد. ولی در صورتی که نیاز به جراحی باشد راه دیگری باقی نمی ماند.

متخصص ارتوپدی در ونک

بهترین متخصص ارتوپدی در ونک

اگر از ترافیک شهری عاجز شده اید و به دنبال یک متخصص ارتوپدی خوب در حوالی ونک هستید، در ادامه مقاله با ما باشید. در ابتدا باید بدانید که متخصص ارتوپدی چه مسئولیت ها و وظایفی دارد و در حقیقت حوزه درمانی وی به چه صورت است.

متخصصان ارتوپدی تنها جراحی انجام نمی دهند و وظایف بسیاری دارند. تشخیص بیماری و پیشنهاد روش های غیر جراحی هم جزو مسئولیت این متخصصان است. در زیر به برخی از مسئولیت های متخصص ارتوپدی اشاره می کنیم:

  • گوش سپردن به علائم بیماری و مشکلات بیماران
  • آنالیز و معاینه بیمار
  • پیشنهاد دادن روش های غیر جراحی در صورت امکان ( با روش های فیزیوتراپی و تزریق استروئید و دارودرمانی سعی در به تعویق انداختن جراحی تا جای ممکن دارند)
  • نگرانی های بیمار را در مورد جراحی از بین ببرند و اطلاعات لازم را در این حوزه ارائه دهند.
  • انجام جراحی های متنوع اسکلتی-عضلانی ( یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف متخصصان ارتوپدی انجام جراحی های مختلف برای اصلاح و بهبود مفاصل و استخوان ها می باشد. نوع جراحی بستگی به تخصص پزشک دارد. اتصال دوباره تاندون ها و رباط ها، ترمیم استخوان های شکسته شده و جراحی تعویض مفصل لگن و زانو از جراحی های شایع در این حوزه است.)

بهترین جراح ارتوپدی در ونک

جراح ارتوپدی بر دانش پزشکی و توانایی برقراری ارتباط موثر تکیه می کنند و وظایف خود را به درست ترین شیوه ممکن انجام می دهند. مسلماً بدون تجربه و تبحر کافی در زمینه تخصص خود نمی توانند شغلی داشته باشند.

دکتر منصور ابوالقاسمیان متخصص ارتوپدی در ونک و جراح زانو و لگن و همچنین فوق تخصص جراحی لگن و زانو با روش های نوینی به انجام جراحی های مختلف ارتوپدی مانند تعویض مفصل لگن و تعویض مفصل زانو می پردازند. جهت رزرو وقت قبلی و مشاوره می توانید با شماره 02188703402 تماس حاصل نمائید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

همچنین در مورد تمام انواع جراحی های ارتوپدی اطلاعات لازم را دارند. آنها باید مهارت های زیر را داشته باشند:

  • انعطاف پذیری برای درمان بیماران به صورت مجزا
  • تشخیص دقیق وضعیت بیمار
  • مهارت بالای دست ها و هماهنگی آن ها در جراحی های ارتوپدی
  • توانایی برقراری ارتباطی موثر با دیگر متخصصان در این حوزه

منبع : https://www.jobhero.com/orthopedic-surgeon-job-description/

Call Now Button